مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده مایع سفیده تخم مرغ خالص

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سفیده تخم مرغ را بشناسیدقیمت مایع سفیده تخم مرغ در عمده فروشی ها

تخم مرغ یکی از منابع غذایی سرشار از پروتئین می‌باشد. سفیده تخم مرغ بیشتر در قنادی برای تهیه کیک های اسفنجی استفاده می شود. پخش  مایع سفیده تخم مرغ عمده خالص باعث شده که این افراد به راحتی بتوانند محصول مورد نظر را در حجم وسیع خریداری کنند. در خرید عمده، علاوه بر اینکه خرید مستقیم از تولید کننده انجام می‌شود، قیمت آن نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند و مشتری خریدی مقرون به صرفه خواهد داشت.

پخش عمده مایع سفیده تخم مرغ خالص

خواص سفیده تخم مرغ را بشناسید

خواص سفیده تخم مرغ را بشناسید تخم مرغ از مواد غذایی خوشمزه و کامل است که می تواند بخش مهمی از نیازهای بدن را به خوبی تامین کند و اگر زرده را از سفیده جدا کنید، ارزش غذایی آن به طور قابل توجهی تغییر می کند.

سفیده تخم مرغ همان مایع روشن داخل تخم مرغ است که خواص بسیار فراوانی دارد و یک غذای مورد علاقه برای ورزشکاران به خصوص بدنسازان می باشد. 
سفیده تخم مرغ پروتئین فراوانی دارد که به راحتی جذب ماهیچه‌ها می‌شود و اسید آمینه مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می کند. همچنین ویتامین های مفیدی دارد که در ساخت ماهیچه ها نقش بسیار مهمی دارند.

آلبومین یکی از انواع پروتئین ها می باشد که منبع عالی تامین انرژی  است که به سرعت جذب بدن می‌شود این پروتئین در ساخت عضلات و تقویت آنها نقش موثری دارد و بدون چربی و کلسترول می باشد.

سفیده تخم مرغ با توجه به ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد، اگر با آرد جو ترکیب شود برای جلوگیری از خونریزی معده بسیار مفید می باشد. به دلیل داشتن پروتئین بسیار بالا و کلسترول و چربی پایین، برای افرادی که دچار فشار و کلسترول بالا هستند گزینه بسیار مناسبی است. 

قیمت مایع سفیده تخم مرغ در عمده فروشی ها

قیمت مایع سفیده تخم مرغ در عمده فروشی ها همانطور که در بالا اشاره کردیم مایع سفیده تخم مرغ خالص بیشتر در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مایع سفیده تخم مرغ در عمده فروشی ها با توجه به میزان تقاضای فرد، نوع تخم مرغ( محلی یا ماشینی )، شرکت تولید کننده،  برند آن و نحوه خرید تغییر می کند.

معمولاً قیمت سفیده تخم مرغ محلی از ماشینی کمی گران تر است. همچنین شرکت تولید کننده تاثیر بسیار زیادی بر کاهش افزایش قیمت محصول دارد زیرا هر چقدر  برند شناخته شده تر  و کیفیت بالایی داشته باشد، قطعاً قیمت محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه خرید محصول از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ها می باشد. زیرا خرید معمولاً به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انجام می‌شود. در خرید مستقیم اگر به تولیدکننده و عمده فروشی ‌ها مستقیم مراجعه کنید و هیچ واسطه ای در این میان نباشد، قطعاً قیمت محصول بدون محاسبه واسطه‌ها و حذف عوامل افزایش قیمت انجام شده و قیمت محصول بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. 

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید