مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش مایع سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از مایع سفیده‌ تخم‌ مرغ بدانیدقیمت مایع سفیده تخم مرغ صادراتی

مایع سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین است و تنها تخم مرغ ها هستند که پروتئین آن نزدیک به پروتئین واقعی می باشد و تخم سایر پرنده ها چنین خاصیتی ندارد. و این مواد غذایی با ارزش بیشتر در سفیده آن مشاهده می گردد فروشگاه های اینترنتی مراکز فروش معتبر مایع سفیده تخم مرغ می باشند و آن را به راحتی درب منرل تحویل می دهند.

مرکز فروش مایع سفیده تخم مرغ

آنچه باید از مایع سفیده‌ تخم‌ مرغ بدانید

آنچه باید از مایع سفیده‌ تخم‌ مرغ بدانید مایع سفیده تخم مرغ خواص بیشماری دارد و جدا از مصرف آن به صورت خوراکی مانند ماسک برای صورت استفاده می گردد و سبب درخشان شدن پوست و بسته شدن منافذ باز می شود و برای از بین بردن چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این مایع را برای تقویت مو نیز به کار می برند و آن را روی سر قرار داده و جنگ می زنندو پس از چند دقیقه مورد شست و شو قرار می دهند.

امروزه کارخانه های متعددی به وجود آمده اند که فقط مایع سفیده تخم مرغ و  پای مرغ مشهد را بسته بندی می کنندو به فروش می رسانند و می توان آن ها را تهیه و به راحتی استفاده نمود. مصرف سفیده برای مو سبب از بین بردن چربی های اضافه سر می شود و مو را تقویت می کند و همچنین جوش ها را نیز به حداقل می رساند.

همچنین می توان از تخم مرغ ها، پودر تخم مرغ تهیه کرد و در تمام‌ فصول سال مورد استفاده قرار داد که این‌ پودر ها سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند و انتخابی برای ورزشکاران می باشد و همچنین برای مسافرت نیز بسیار مفید می باشد و حمل آن‌ هیچ گونه مشکلی را به وجود نمی آورد.

قیمت مایع سفیده تخم مرغ صادراتی

قیمت مایع سفیده تخم مرغ صادراتی مایع تخم مرغ عمده در کارخانه ها فراهم می شود و در آن هیچ گونه مواد افزودنی به کار برده نمی شود و آن را به صورت پاستوریزه تهیه می کنند که بسیار پر استفاده و مورد تقاضای مردم می باشد. قیمت این مایع سفیده بالا است و نحوه ی فروش آن نیز با قیمت این کالا رابطه مستقیمی دارد.

در فروش پای مرغ صادراتی به صورت حضوری در فروشگاه های مواد غذایی در کشور، قیمت ها بالاست و فروشنده سود خود را از مشتریان دریافت می کند اما خرید این محصول به صورت عمده و تک از فروشگاه های اینترنتی بسیار به صرفه تر می باشد. و قیمت ها به نرخ درب کارخانه می باشد.

در خرید اینترنتی مصرف کننده یک خرید مستقیم را انجام می دهد که منجر به حذف واسطه ها می گردد و قیمت ها کاهش می یابد. و مصرف کننده می تواند کالای خود را درب منزل تحویل بگیرد.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید