مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش مایع خالص تخم مرغ عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مایع خالص تخم مرغ چه کاربردی دارد؟خرید انواع مایع خالص تخم مرغ عمده

یکی از اشکال عرضه تخم مرغ به بازار ارائه آن به صورت مایع خالص تخم مرغ می باشد. این محصول شامل تخم مرغ بدون پوسته است و ممکن است فقط سفیده تخم مرغ، زرده و یا مخلوطی از زرده و سفیده باشد.

این محصول برای مصارف مشخص به بازار ارائه می شود. مراکز پخش مایع خالص تخم مرغ عمده و پای مرغ مشهد این محصول را برای کاربرد در صنایع مختلف و مصارف خانگی عرضه کرده‌اند و خریداران می ‌توانند به صورت عمده نسبت به سفارش آن اقدام کنند تا در بسته بندی های پلمپ و بهداشتی به دست آنها برسد.

مراکز پخش مایع خالص تخم مرغ عمده

مایع خالص تخم مرغ چه کاربردی دارد؟

مایع خالص تخم مرغ چه کاربردی دارد؟

یکی از فرآورده های به دست آمده از تخم مرغ که از نظر بهداشتی کاملاً پاستوریزه و استاندارد می باشد مایع خالص تخم مرغ است. این مایع کاربردهای بسیار زیادی در صنعت شیرینی پزی و نانوایی دارد. این صنایع روزانه به مقدار زیادی تخم مرغ نیاز دارند و خرید عمده مایع تخم مرغ می ‌تواند گزینه بسیار مناسب تری نسبت به خرید تخم مرغ کامل باشد زیرا استفاده از آن راحت تر است و نیاز به نیروی کارگری جداگانه ای برای شکستن و جداسازی زرده و سفیده از هم ندارد.

این محصول می تواند به صورت سفید خالص در تهیه انواع شیرینی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین زرده آن می تواند با نمک در تهیه انواع سس مایونز، یا بدون شکر و نمک در تهیه غذای کودک و ماکارونی کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

کاربرد دیگر این محصول در نانوایی می باشد و در تهیه انواع نان های مختلف به خصوص نان صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در رستوران ها نیز برای تهیه انواع مختلف غذاهای رستورانی کاربرد دارد و برای مصارف خانگی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید انواع مایع خالص تخم مرغ عمده

خرید انواع مایع خالص تخم مرغ عمده خرید انواع مایع تخم مرغ خاص به صورت عمده یکی از بهترین راه ها برای کسانی است که به نوعی برای تهیه محصول نهایی خود به تخم مرغ نیاز دارند. این محصول در بسته بندی های پلاستیکی در بازار ارائه می شود و امکان حمل و جا به جایی آن به هر جایی وجود دارد.

قیمت مایع تخم مرغ و پای مرغ صادراتی رابطه مستقیمی با قیمت تخم مرغ در بازار این محصول دارد و با افزایش یا کاهش قیمت تخم مرغ می تواند تحت تاثیر قرار بگیرد بنابراین خریداران این محصول بایستی قبل از ارائه لیست سفارش خود حتما از قیمت روز این محصول پرکاربرد اطلاع حاصل نمایند.

برای سفارش این محصول و اطلاع از قیمت روز آن می توانید با مراکز پخش این محصول ارتباط برقرار کنید یا اینکه به وب سایت آنها مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید