مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید پودر زرده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی پودر زرده تخم مرغپخش کننده پودر زرده تخم مرغ

با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان گفت که از انواع مواد خوراکی که در برنامه غذایی ما جای دارند به اشکال مختلفی می توان استفاده کرد که در این قسمت قصد داریم در مورد تخم مرغ و پای مرغ مشهد بگوییم که در این زمینه شرکت های بسیاری فعالیت می کنند پودر زرده تخم مرغ نمونه بارز محصولات است که برای خرید شان می توان به روش های متنوعی اقدام کرد. مراکز خرید از این موارد هستند که ترتیب خرید و فروش عمده را می دهند تا افراد با قیمت ارزان تری آنها را تهیه کنند.مراکز خرید پودر زرده تخم مرغ

بررسی ارزش غذایی پودر زرده تخم مرغ

بررسی ارزش غذایی پودر زرده تخم مرغ تخم مرغ و پای مرغ صادراتی از بین انواع مختلف محصولات خوراکی که در سفره ما ایرانی ها جایگاه دارند بسیار مورد توجه می باشد و به منظور استفاده بهینه از این محصولات باید گفت که به اشکال مختلفی می توان آنها را تهیه کرد که هر کدام مشخصات خاص خود را دارا می باشند. پودر زرده تخم مرغ از محصولات پرفروشی است که در کارخانه های تولیدی بسیاری آماده می شوند و از همین رو از نظر کیفیت با همدیگر فرق دارند.

می دانیم که ارزش غذایی زرده تخم مرغ بالا است که همین ارزش را پودر آن نیز دارا می باشد. کالری زرده تخم مرغ سرخ شده در ماهی تابه ۳۷۸ کیلو کالری و در حالت پخته، آب پز شده ۳۶۴ و در حالت املتی، پنکیک، بدون در نظر گرفتن روغن ۳۴۸ و در حالت خام، تازه ۳۲۲ و در حالت خشک ۶۶۶ کیلو کالری در ۱۰۰ گرم می باشد.

مواد معدنی زرده تخم مرغ خشک

نام ماده معدنی مقدار در ۱۰۰ گرم

کلسیم ۲۸۴٫۰۰ میلی گرم

آهن ۵٫۴۲ میلی گرم

منیزیم ۱۳٫۰۰ میلی گرم

فسفر ۹۲۰٫۰۰ میلی گرم

پتاسیم ۲۴۴٫۰۰ میلی گرم

سدیم ۱۳۵٫۰۰ میلی گرم

روی ۴٫۹۳ میلی گرم

مس ۰٫۰۱ میلی گرم

منگنز ۰٫۱۲ میلی گرم

سلنیم ۸۶٫۸۰ میکروگرم

پخش کننده پودر زرده تخم مرغ

پخش کننده پودر زرده تخم مرغ پودر زرده تخم مرغ را تولید کننده بعد از طی مراحل تولید به صورت بسته بندی در می آورد، زیرا تولید کننده به خوبی می داند که کیفیت و بسته بندی در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد. با افزایش سطح آگاهی افراد در این مورد می دانیم که بر تعداد خریداران افزوده می شود که این امر به خودی خود می تواند در میزان تولیدات تاثیر بگذارد.

پودر سفیده تخم‌ مرغ ممتاز نیز دارای بازار فروش عالی می باشد که اغلب از طریق پخش کننده به دست مشتریان می رسد تا با قیمت ارزان تری آنها را تهیه کنند. مایع زرده تخم مرغ ارزان نیز با قیمت مقرون به صرفه خود می تواند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند و از همین رو به فعالیت تولید کنندگان در سطح کلی اشاره می کنیم که نقش مهمی را در رفع نیاز ها ایفا می کنند.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید