مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش مایع سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تامین انرژی بدن با مصرف تخم مرغتوزیع کننده مایع سفیده تخم مرغ

مایع سفیده تخم مرغ برای افرادیکه رژیم غذایی بدون کلسترول دارند و یا برای قنادان و شیرینی پزان، یک محصول پرکاربرد است. مایع تخم مرغ درجه یک در بسته بندی های بهداشتی که بر روی آن تعداد سفیده داخل بسته ذکر شده است، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای مصرف افراد مختلف به بازار فروش عرضه می شود. محصول باکیفیت قابلیت صادرات و درآمدزایی ارزی خواهد داشت.

قیمت فروش مایع سفیده تخم مرغ

تامین انرژی بدن با مصرف تخم مرغ

تامین انرژی بدن با مصرف تخم مرغ کارشناسان علوم تغذیه، تخم مرغ را یک غذای کامل می دانند. این ماده خوراکی کوچک از دو بخش سفیده و زرده تشکیل شده که هرکدام ارزش غذایی مخصوص به خود را دارند. سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین بوده و زرده حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده و کلسترول است. باوجود اینکه زرده مواد مغذی بیشتری دارد، اما کلسترول آن برای اغلب مصرف کنندگان مضر بوده و توصیه می شود سفیده تخم مرغ بطور منظم در برنامه غذایی گنجانده و تا حد امکان مصرف زرده محدود شود.

می توان گفت تخم ‌مرغ و پای مرغ مشهد دارای تمام ‌مواد مفید و مورد نیاز بدن از قبیل انواع ویتامین ها، پروتئین، امگا ۳ و … در مقدار کم است. تخم مرغ های محلی و یا آن دسته که به شیوه های صنعتی و تغییر خوراک طیور، غنی شده اند دارای ارزش غذایی بالاتری هستند. مواد غذایی موجود در تخم مرغ کمک می کند انرژی بدن در طول روز تامین شده و کالری مورد نیاز فرد برای انجام فعالیت های فیزیکی مهیا شود.

مصرف تخم مرغ احساس سیری کامل در فرد بوجود می آورد و به کاهش وزن کمک زیادی خواهد کرد. این ماده غذایی کوچک حافظ سلامت قلب بوده و از بروز سکته قلبی جلوگیری می کند. اگر مصرف تخم مرغ از کودکی آغاز شده و به طور مداوم ادامه یابد، به دلیل ذخیره سازی آنتی اکسیدان آن در شبکیه چشم، در سنین میانسالی و پیری قدرت بینایی چشم ها تا حد زیادی حفظ شده و فرد کمتر در معرض بیماری های مربوط به چشم قرار می گیرد.

توزیع کننده مایع سفیده تخم مرغ

توزیع کننده مایع سفیده تخم مرغ مایع تخم مرغ صادراتی از تخم مرغ های باکیفیت، غنی شده و کاملا بهداشتی تهیه می شود که در بسته بندی های مناسب و استاندارد آماده ارسال به کشورهای مختلف جهان خواهد بود. توزیع کننده مایع سفیده تخم مرغ این محصول را از کارخانجات صنایع غذایی که دارای مجوزهای بهداشتی لازم در این حوزه هستند، دریافت می کنند و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خرید عمده سفیده تخم مرغ و پای مرغ صادراتی راهکاری مقرون به صرفه برای تمامی قنادی ها و شیرینی پزی ها است که برای پخت انواع کیک، کلوچه و یا شیرینی فقط به سفیده نیاز دارند. افرادیکه به دلیل فشار خون و یا کلسترول بالا منع مصرف زرده دارند هم می توانند از این محصول استفاده کنند. مایع سفیده در حجم های مختلفی بسته بندی می شود و بر روی هر بسته نوشته شده چند عدد سفیده داخل آن قرار دارد.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید