مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید مایع سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مایع سفیده تخم مرغ چه کاربردی دارد؟بازار خرید مایع سفیده تخم مرغ

از آنجا که جدا کردن سفیده تخم مرغ و زرده آن برای برخی سخت و زمانبر می باشد بعضی از شرکت‌های تولیدکننده اقدام به تهیه و تولید مایع سفیده تخم مرغ کرده اند .سفیده تخم مرغ به صورت خام و آماده در بازار موجود می باشد . قیمت خرید مایع سفیده تخم مرغ با توجه به کیفیت و نوع بسته‌بندی آن متفاوت می‌باشد. همچنین قیمت خرید عمده این محصول بسیار با صرفه تر از قیمت خرید جزئی آن می‌باشد در خرید عمده شما می توانید مایه تخم مرغ را ارزان و با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

قیمت خرید مایع سفیده تخم مرغ

مایع سفیده تخم مرغ چه کاربردی دارد؟

مایع سفیده تخم مرغ چه کاربردی دارد؟ سفیده تخم مرغ پروتئین بالایی دارد و یک منبع کم چرب به شمار می‌رود سفیده تخم مرغ غنی از ویتامین و پروتئین است و برای ساخت بافت های ماهیچه ای بسیار مفید میباشد . بدنسازان برای ایجاد عضله های قوی و درشت از سفیده تخم مرغ استفاده می کنند زیرا سرشار از پروتئین است و کربوهیدرات و چربی و کلسترول آن بسیار ناچیز و کم می‌باشد .پروتئین سفیده تخم مرغ به راحتی به ماهیچه‌ها جذب می‌شود و در ساخت ماهیچه ها نقش به سزایی دارد.

سفیده تخم مرغ و پای مرغ صادراتی به دلیل داشتن انواع پروتئین مثل گلوبولین و آلبومین و موکوپروتئین در تولید برخی از مکمل ها کاربرد زیادی دارد این مکمل ها در مدت زمان کوتاهی منجر به رشد و افزایش حجم عضلات می شوند.

پروتئین موجود در مایع سفیده تخم مرغ ؛نزدیک ترین پروتئین به ؛پروتئین مورد نیاز بدن انسان است و موجب بروز حساسیت نمی‌شود. سفیده تخم مرغ چربی اضافی پوست را کاهش می‌دهد و از ترشح بیش از اندازه چربی روی پوست سر جلوگیری می کند و مانع ریزش موها می شود.

مایع سفید کننده تخم‌مرغ کاربرد زیادی در صنعت شیرینی پزی و کیک پزی دارد و باعث طعم و بافت بهتر کیک شده و ماندگاری آن را بالا می‌برد .سفیده تخم مرغ به دلیل کف بسیار در تولید گز کاربرد دارد و باعث افزایش حجم گز می شود. از سفیده تخم مرغ در کارخانجات بستنی سازی برای حفظ بافت بستنی در دمای معمولی استفاده می شود از دیگر کاربرد مایع سفیده تخم مرغ در تولید ماکارونی است و باعث افزایش حجم بیشتر ماکارونی می‌شود.

بازار خرید مایع سفیده تخم مرغ

بازار خرید مایع سفیده تخم مرغ مایع تخم مرغ ارزان با وزن های متفاوت در بازار موجود است سفیده تخم مرغ چربی و قند و اسیدهای چرب ترانس ندارد و سرشار از مواد معدنی و پروتئین می‌باشد. تولیدکنندگان پودر تخم‌ مرغ صادراتی؛ این محصول با کیفیت و درجه یک‌ و به منظور رفاه حال مصرف کنندگان امکان خرید اینترنتی را برای آن ها فراهم کرده است.

برای تهیه این محصول می توانید آن را از این سایت خریداری نمایید در این سایت مایع سفیده تخم مرغ و پای مرغ مشهد به صورت تازه و در بسته بندی های مطمئن و کاملاً بهداشتی عرضه می‌شود.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید