مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی مایع خالص سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرآیند تولید مایع خالص سفیده تخم مرغخرید مایع خالص سفیده تخم مرغ 350 گرمی

ایده فروش مایع خالص سفیده تخم مرغ یک ایده بسیار درجه یک و ناب در بازار امروز می باشد. زیرا به کرات پیش آمده که آشپزان برای درست کردن غذا احتیاج به فقط سفیده تخم مرغ داشته باشند و ایشان در این حالت مجبور می‌ شوند که زرده تخم مرغ را دور بیندازند و اسراف به وجود می ‌آید. ولی با فروش مایع سفیده تخم مرغ این مشکل به طور کامل حل می شود.

فروش کلی مایع خالص سفیده تخم مرغ

فرآیند تولید مایع خالص سفیده تخم مرغ

فرآیند تولید مایع خالص سفیده تخم مرغ در راستای تولید مایع سفیده تخم مرغ در وهله اول حجم زیادی از تخم مرغ درجه از منابع قابل تایید خریداری شده و با وسیله نقلیه مناسب به کارخانه ‌ها انتقال پیدا می ‌کند. سپس بررسی ‌های کیفیتی درباره تخم مرغ های ورودی کاملاً صورت گرفته و در صورت تایید کیفیت این محصولات به انبار مواد اولیه انتقال پیدا می ‌کند.

پس از آن تخم مرغ ها به دستگاه تخم مرغ شکن راه می یابند و طی مراحل خاص دچار شستشو و ضدعفونی می گردند و سپس تک تخم مرغ ها با استفاده از دستگاه تخم مرغ شکن شکسته و زرده و سفیده آن به‌طور کامل جدا می گردد.

پس از جدا کردن سفیده تخم مرغ و زرده آن، به مرحله فیلتراسیون می ‌رسد و پس از آن نیز خنک می شود. پس از قرار گرفتن سفیده تخم مرغ در دمای بسیار پایین، در تانک های مخصوص تخم مرغ خام قرار گرفته و به مرحله پاستور پاستوریزاسیون می ‌رسد و پس از آن بسته بندی شده و روانه بازار می گردد.

خرید مایع خالص سفیده تخم مرغ 350 گرمی

خرید مایع خالص سفیده تخم مرغ 350 گرمی خرید مایع  سفیده تخم مرغ باید متناسب با نوع نیاز و حجم نیاز شما انجام شود. به هر حال شما باید بدانید که چه تغذیه ای را در طی چه مدت می خواهید از سفیده تخم مرغ تهیه کنید و به همین دلیل مقدار نیاز شما مشخص خواهد شد.

البته اگر کمی بیشتر از حجمی که به سفیده تخم مرغ نیاز دارید خرید کنید نیز کار بسیار منطقی و عاقلانه ای انجام داده اید. زیرا این محصول کاملا مصرفی بوده و در درست کردن بسیاری از غذاها می تواند نقش مستقیم داشته باشد.

پس اگر شما مقداری از آن را ذخیره داشته باشید، قطعاً با مزایای متعددی مواجه می شوید که یکی از این مزیت ها صرفه جویی در منابع مالی شما می باشد.

مبالغی که در جهت خرید مایع خالص سفیده تخم مرغ در نظر گرفته شده با عنایت بر یک سری از عوامل اصلی پیش تعیین شده مشخص می ‌شود. ولی به طور کل می ‌توان عنوان کرد که به دلیل تولید داخل بودن، قیمت این محصولات به نسبت کیفیت آنها خیلی به صرفه است و قطعاً با خرید آن شما با صرفه اقتصادی ویژه‌ ای مواجه می گردید.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید