مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه پودر سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئینتوزیع کننده پودر سفیده تخم مرغ

فروشگاه پودر سفیده تخم مرغ با شناخت و تجربه ای که در این عرصه دارد توانسته انواع این محصول را در اشکال مختلفی ارائه نموده و آن را به صورت عمده و در کیفیت های اعلا بدست مشتری برساند، خریدار نیز می تواند این پودر را متناسب با نیاز خود در بهترین کیفیت ها تهیه نموده و از قیمت های به صرفه آن نیز بهره مند خواهد شد.

فروشگاه پودر سفیده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین

پودر سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین تخم مرغ سرشار از پروتئین است که شامل اووترانسفرین و اوالبومین می باشد که اووترانسفرین از پروتئین هایی است که از آهن ایجاد شده و خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد، این خوراکی خالص ترین منبع پروتئین است که بدون هیچ گونه عوارضی می توان آن را جایگزین گوشت نمود.

پروتئین سفیده تخم مرغ دارای ۹ اسید آمینه بوده و برای ورزشکاران مفید است چون به عضله سازی آن ها کمک می کند، این ماده فاقد چربی و کالری بوده که در فرد احساس سیری ایجاد می کند بنابراین برای کاهش وزن مفید می باشد علاوه بر آن سلنیوم، ریبوفلاوین، منیزیم و پتاسیم بالایی دارد که عملکرد سیستم کلی بدن را بهبود می بخشد.

پودر سفیده تخم‌ مرغ باکیفیت هضم راحتی داشته که اسید های آمینه در پلاسمای خون را افزایش می دهد در نتیجه حساسیت سلول های عضلات و پاسخ مثبت از سوی ماهیچه ها را در پی دارد. پروتئین باکیفیت آن باعث افزایش سنتز پروتئین در عضلات شده و ماهیچه ها را تقویت می کند که لوسین و آرژنین موجود در آن سبب بالا رفتن جریان خون به سمت ماهیچه ها می شود،

توزیع کننده پودر سفیده تخم مرغ

توزیع کننده پودر سفیده تخم مرغ توزیع کننده پودر سفیده تخم مرغ از فعالان عرصه تجاری است که با شناخت و تجربه ای که در این عرصه داشته به ارائه این محصول در کیفیت های بالا پرداخته و محصولی تازه را به صورت عمده و مستقیم در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

پودر پوست تخم مرغ نیز مانند سفیده آن خواص بالایی بوده و سرشار از کلسیم است که در اشکال مختلفی به فروش می رسد، پودر سفیده تخم مرغ با آب پنیر یا شیر میل می شود که بهتر است به صورت ناشتا مصرف شود و ورزشکاران نیز باید آن را قبل از تمرینات ورزشی میل کنند.

پودر سفیده تخم مرغ در تهیه گز نیز استفاده می شود و بیشترین مصارف آن به عنوان مکمل است که به دلیل تاثیر بالایی که در عضله سازی دارد در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد، این افراد نیز می توانند روزانه ۷ گرم از این پودر را میل کنند که به سالمندان نیز توصیه به مصرف آن می شود.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید