مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پودر سفیده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید پودر سفیده تخم مرغتوزیع بی‌ واسطه پودر سفیده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ یک محصول بی نهایت پر سود که به دست آمده از مایع تخم مرغ باکیفیت است که امروزه به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است و ما به عنوان عرضه کننده پودر سفیده تخم مرغ این ماده را با بهترین کیفیت ممکن در دسترس شما قرار داده ایم و شما می توانید از این ماده نهایت بهره را ببرید.

عرضه کننده پودر سفیده تخم مرغ

راهنمای خرید پودر سفیده تخم مرغ

راهنمای خرید پودر سفیده تخم مرغ یکی از محصولاتی که شاید تابحال اسم آن به گوش شما نخورده است پودر سفیده تخم مرغ است .انواع اصلی این مکمل ها آب پنیر ، کازئین ، سویا ، برنج ، شاهدانه و پروتئین نخود هستند. پودر پروتئین سفیده تخم مرغ شکل جدیدی از پودر پروتئین است. و دقیقاً همانطور که به نظر می رسد – یک شکل پودر شده از سفیده تخم مرغ است. سفیده تخم مرغ قسمت سفید تخم مرغی است که زرده را احاطه کرده است و شامل 90 درصد آب و 10 درصد پروتئین است. در حقیقت ، سفیده تخم مرغ تقریباً 70 درصد از کل پروتئین موجود در یک تخم مرغ را شامل می شود

و بازار تقاضا برا این محصول هر روزه در حال افزایش است به همین دلیل شما باید در خرید پودر سفیده تخم مرغ دقت کنید و یک پودر عالی و با کیفیت را انتخاب کنید و اول از همه باید بدانید چه چیزی را از این پودر می خواهید به این منظور ما فواید این پودر را ذکر می کنیم تا شما بیشتر با آن آشنا شوید و سپس خرید کنید.بسیاری از مردم نسبت به هضم لاکتوز نسبت به محصولات لبنی بی تحمل هستند ، در نتیجه باعث ایجاد بسیاری از مشکلات گوارشی مانند نفخ و گرفتگی معده می شود. بنابراین پودر پروتئین سفیده تخم مرغ جایگزین مناسب و با کیفیتی برای پروتئین های لبنی سنتی مانند آب پنیر و کازئین ارائه می دهد.

اگرچه فقط خوردن سفیده تخم مرغ بیشتر ویتامین و مواد معدنی موجود در زرده را از دست می دهد ، زرده نیز جزء اصلی کالری ، چربی و کلسترول است. بنابراین برای افرادی که مایل به کاهش وزن هستند ، حذف زرده تخم مرغ مناسب تر است. با توجه به این که پودر پروتئین سفیده تخم مرغ فقط منبع غلیظ تری از سفیده تخم مرغ در شکل طبیعی آن است ، می تواند گزینه جایگزینی باشد ، به ویژه برای ورزشکارانی که تقاضای غذایی بیشتری برای پروتئین دارند. شما با دانستن این موارد و توجه به تاریخ مصرف تخم مرغ و شرکت تولید پودر سفیده تخم مرغ می توانید خیلی راحت اقدام به خرید کنید.

توزیع بی‌ واسطه پودر سفیده تخم مرغ

توزیع بی‌ واسطه پودر سفیده تخم مرغ ما به توزیع بی واسطه پودر زرده تخم مرغ خالص و پودر سفیده تخم مرغ مشغول هستیم و این ماده گرانبها را با بهترین کیفیت در دسترس مشتریان گذاشته ایم تا مشتریان بتوانند خیلی راحت به یک محصول درجه یک دست پیدا کنند و بتوانند از مصرف سفیده تخم مرغ لذت ببرند و پروتئین بدن خود را به راحتی تامین نمایند.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید