مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پودر سفیده تخم مرغ 1 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش مصرف پودر سفیده تخم مرغتولید پودر سفید تخم مرغ 1 کیلویی

یکی از بهترین پودرهای خوراکی موجود در بازار، پودر سفیده تخم مرغ است که دارای مقادیر غنی از پروتئین بوده و برای کسانی که نمی خواهند کالری و کربوهیدرات دریافت کرده و در عین حال خواهان بهره مندی از پروتئین هستند، کاملاً مناسب به نظر می رسد. اکنون عرضه پودر تخم مرغ که ارزش غذایی بالایی را در خود جای داده آغاز شده و می‌توانید انواع مختلف این محصول از جمله پودر تخم مرغ کیلویی را در مقادیر 1 کیلویی و با برترین کیفیت سفارش دهید.

عرضه پودر سفیده تخم مرغ 1 کیلویی

روش مصرف پودر سفیده تخم مرغ

روش مصرف پودر سفیده تخم مرغ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم و در عین حال مناسب می توان به سراغ مصرف پودر سفیده تخم رغ رفت، این محصول پروتئین روزانه بدن را تامین کرده و خواص عالی سفیده تخم مرغ را در خود گنجانده است، در واقع این پودر، بیش از 80 درصد پروتئین را به همراه داشته و شاید میزان چربی موجود در آن 1 گرم باشد که واقعاً به چشم نمی آید.
این محصول را می توان بهترین جایگزین برای تخم مرغ تازه محسوب نمود که با در اختیار داشتن آن، نیازی به خرید مجدد تخم مرغ نخواهد بود.

در ادامه می خواهیم روش مصرف پودر سفیده تخم مرغ را برایتان تشریح نماییم که باید گفت روش های متنوعی را شامل گشته که عبارتند از:

  1. یکی از روش های مصرف این محصول این است که می توانید آن را به میزان 3 پیمانه با نوشیدنی هایی مانند شیر، آبمیوه و یا آب دارای حجم 500 میلی لیتر مخلوط نموده و میل کنید.
  2. روش دیگر هم اینگونه است که 3 پیمانه پودر مورد نظر با 1 پیمانه شیر، 3 عدد تخم مرغ، نان تست و مقداری نمک ترکیب نموده و روی حرارت قرار دهید تا با به خورد نان رفته و بعد از اینکه به رنگ قهوه ای در آمد، آن را نوش جان نمایید.
  3. همچنین می توان آن را با مکمل های غذایی یا وعده های اصلی غذا استفاده نمود.

تولید پودر سفید تخم مرغ 1 کیلویی

تولید پودر سفید تخم مرغ 1 کیلویی یکی از فرآورده های جدید تخم مرغ که در برنامه غذایی، سهم ویژه ای را به خود تخصیص داده، پودر سفیده تخم مرغ است که محصولی کاملاً خالص بوده و با توجه به خواص و مزه مطلوبی که دارد، مورد توجه و تقاضای بسیار واقع شده است.
لذا به منظور پاسخگویی به تمامی نیازهای موجود از این محصول، شاهد افزایش تولید پودر سفیده توسط واحدهای تولیدکننده برتر کشور می باشیم که انواع مختلفی از این محصول مانند پودر تخم مرغ کیلویی در اندازه های 1 کیلویی را به بازار عرضه کرده و محصولی با این فواید و خواص را برای مصرف کنندگان مهیا نموده اند:

  • تقویت عضلات بدن و رشد بهتر آنها
  • بهترین و کامل ترین ماده غذایی برای رژیم گیرندگان
  • حجم دهندگی به ماهیچه ها
فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید