مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پودر زرده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

اصول نگهداری پودر زرده تخم مرغمراکز پخش پودر زرده تخم مرغ

پودر زرده تخم مرغ و مواد تغذیه بسیار پر مصرف و پرکالری است که در کارخانه ها و شرکت های بزرگ با استفاده از روش‌های مختلف تولید می گردد و به صورت کلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه شده و توسط افراد مختلف استفاده می‌شود.

تولید کننده پودر زرده تخم مرغ تلاش دارد که این محصولات را با استفاده از تخم مرغ مرغوب و با کیفیت به میزان کلی تولید کند و با قیمت ویژه و ارزان در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان بگذارد همچنین تلاش دارد که این محصولات را به صورت کیلویی در حجم بالا نیز عرضه کند چرا که مشتریان بیشتر خواهان کلی این محصولات هستند.

تولید کننده پودر زرده تخم مرغ

اصول نگهداری پودر زرده تخم مرغ

اصول نگهداری پودر زرده تخم مرغ اصول مختلف جهت نگهداری پودر تخم مرغ وجود دارد که بسته به نوع آن متفاوت می باشد به عنوان مثال برای نگهداری پودر زرده تخم مرغ باید ابتدا تخم مرغ ها را کاملاً خشک کرد و پودر آن را به همراه آب مخلوط نمود و روی درجه حرارتی با شعله متوسط قرار داد تا بعد از حدود ۱۵ دقیقه به صورت کامل خشک بشوند و بعد از خشک شدن درون ظرف مخصوص گذاشت و در محیطی که دمای آن متعادل باشد قرار دارد.

بهتر است برای نگهداری اصولی پودر زرده تخم مرغ آنها را درون یک ظرف شیشه‌ای ریخت و در صورت امکان ظرف را تا آخر پر کرد و هیچگونه فضای خالی در نظر نگه نداشت تا مانع از ورود و خروج هوا و همچنین رد و بدل شدن آن به درون ظرف شد و باعث افزایش دوام و ماندگاری پودر تخم مرغ نیز بود.

بعد از تهیه پودر تخم مرغ ممتاز برای نگهداری معمولاً نیاز به آب و یا روغن ندارند فقط بهتر است که درب استفاده شده برای ظرف شیشه‌ای به خوبی کیپ و محکم باشد تا بتوان برای مدت زمانی حدود دو سال و یا بیشتر بدون تاریخ انقضا این محصولات را نگهداری کرد.

برای نگهداری بیشتر پودر تخم مرغ زرده می‌توان آن را به همراه پودر پوست تخم مرغ نیز مخلوط کرد چرا که این محصول دارای مواد نگهدارنده است و آن را به صورت فریز شده برای مدت زمان حدود ۱۰ سال به راحتی استفاده نمود.

مراکز پخش پودر زرده تخم مرغ

مراکز پخش پودر زرده تخم مرغ مراکز پخش پودر زرده تخم‌مرغ معمولاً این محصولات را با قیمت های ویژه و ارزان به بازار پخش می کنند چرا که معمولاً بدون هیچگونه واسطه این محصولات را از درب کارخانه با قیمت ارزان تهیه کرده و با سود ناچیز و همچنین هدف مشخص که جلب رضایت مشتریان می باشد محصولات را به بازار پخش می کنند که خریداران می توانند جهت تهیه این محصولات به این فروشندگان مراجعه کرده و محصولات را از آنها با قیمت مناسبت تحویل بگیرند.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید