مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید مایع زرده تخم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

محافظت از سلامتی با مایع زرده تخم مرغفروشنده مایع زرده تخم مرغ

مایع زرده تخم مرغ برای طیف گسترده ای از مشتریان کاربرد دارد. با این محصول کار قنادی و شیرینی پزی ها هنگام پخت انواع شیرینی، کیک و دسر راحت تر شده است. بازار خرید زرده تخم مرغ مورد توجه بخش خانگی هم قرار گرفته و بسیاری از مشتریان برای مصارف خاص و صرفه جویی در هزینه ها ترجیح می دهند از این محصول استفاده کنند.

بازار خرید مایع زرده تخم مرغ

محافظت از سلامتی با مایع زرده تخم مرغ

محافظت از سلامتی با مایع زرده تخم مرغ کارشناسان علوم تغذیه، تخم مرغ را یک غذای کامل می دانند که از سه بخش پوسته، سفیده و زرده تشکیل شده است. می توان زرده و سفیده را بطور همزمان مورد مصرف قرار داد و یا بنا به دلایل ویژه ای مانند منع مصرف پزشکی، کاربرد در پخت نوعی کیک یا شیرینی خاص و یا گنجاندن در رژیم غذایی افراد، این دو را از هم جدا کرده و بصورت مجزا بکار برد.

برخی شرکت های صنایع غذایی به کار جداسازی زرده از سفیده تخم مرغ مشغول هستند و هر یک را در بسته بندی های بهداشتی و مناسب بطور جداگانه ای به فروش می رسانند. این شرکت ها با ارائه پودر سفیده تخم‌ مرغ ارزان به کمک افرادی آمده اند که کلسترول و چربی خون بالایی دارند و مصرف زرده برای سلامت آنها مضر است.

علاوه بر این پودر سفیده به شکل انبوه از سوی قنادی و شیرینی پزی ها خریداری می شود زیرا در منوی پخت برخی کیک و کلوچه ها فقط سفیده تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر مایع زرده تخم مرغ هم کاربردهای مخصوص به خود را دارد. زرده حاوی سطح بالایی از ویتامین، کلسترول و چربی است.

استفاده از زرده برای کسانی که دچار سوء تغذیه شده و یا پزشک به منظور تقویت بنیه به آنها تجویز کرده است، به کار می رود. همچنین تهیه برخی شیرینی ها فقط به زرده نیاز دارد و سفیده در آنها بدون کاربرد است. توصیه می شود کودکان کم سن برای دریافت کامل منابع غذایی حتما زرده تخم مرغ را در رژیم غذایی هفتگی داشته باشند.

زرده تخم مرغ برای محافظت از پوست و مو بسیار مفید است. به رشد کودکان و تقویت استخوان آنها کمک می کند. از بروز سرطان پستان جلوگیری کرده و خاصیت ضد عفونی کننده برای بدن دارد.

فروشنده مایع زرده تخم مرغ

فروشنده مایع زرده تخم مرغ پودر تخم مرغ صادراتی محصولی تهیه شده بر مبنای استانداردهای بهداشتی روز دنیا است و به دو صورت پودر زرده و پودر سفیده عرضه می شود. این محصولات دارای نشان استاندارد و تاییدیه سلامت هستند و مراحل پاستوریزاسیون بر روی آنها انجام شده است. به دلیل مجهز بودن کارخانه های صنایع غذایی ایران به پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا، محصول به دست آمده از تخم مرغ بسیار باکیفیت و عاری از هرگونه آلودگی و یا ناخالصی است.

مایع زرده تخم مرغ به دلیل حساسیت بالای آن به فساد، علاوه بر پاستوریزه شدن، توسط دستگاه های پیشرفته هموژنیزه هم می شود. به این ترتیب در شرایط نگهداری مناسب می توان مدت نسبتا طولانی تری از زرده استفاده کرد. فروشنده این محصول با کارخانه های مطرح و دارای مجوز در معامله است و زرده را در بسته بندی های کاملا بهداشتی در حجم کم و یا انبوه خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فرحناز بازرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خورشید وش شما را به خرید بهترین محصولات فرآورده تخم مرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید